| What are you listening / viewing?? | |
|
+2|Sopor|Aeternus| Godkiller 6 posters |
Author | Message |
---|
Godkiller Admin
Posts : 15 Join date : 2008-11-24 Age : 43 Location : Mauritius
| Subject: What are you listening / viewing?? Thu Nov 27, 2008 7:37 am | |
| Listening since this morning Keep of Kalessin - Kolossus Diabolical Masquerade - Ravendusk in my Heart Gojira - The Way of all Flesh | |
|
| |
|Sopor|Aeternus|
| Subject: Re: What are you listening / viewing?? Thu Nov 27, 2008 3:58 pm | |
| listening to In Mourning - Shrouded Divine ( thx to Mr Skysong ) Vital Remains - Icons Of Evil ( Tim Yeung RulZZZ ) Viewed 20 Years of Nuclear Blast | |
|
| |
skysong
| Subject: Re: What are you listening / viewing?? Thu Nov 27, 2008 4:11 pm | |
| - |Sopor|Aeternus| wrote:
- listening to
In Mourning - Shrouded Divine ( thx to Mr Skysong ) Vital Remains - Icons Of Evil ( Tim Yeung RulZZZ )
Viewed 20 Years of Nuclear Blast ur welcome, li top net bans albums la.. Vital Remains la mo ena ene ti preference pour dechristianize seulement, mo croire sa boug Deicide la ki fatigue moi - Windir - Sognametal (and watching the dvd.. wonderful tribute to Valfar) - Gallhammer - Ill Innocence - Hate Forest - Battlefields (4 ans deja depuis sa sortie et toujours aussi bon) | |
|
| |
[Mosher]
| |
| |
Godkiller Admin
| Subject: Re: What are you listening / viewing?? Sun Nov 30, 2008 4:56 pm | |
| Gros LOL Mr Mosher!!! Listening to Angra - Rebirth World Tour Metallica - Death Magnetic Watched Global Metal 2008!!!!! Excellent documentaire sur le metal dans le monde...conseille a tous | |
|
| |
[Mosher]
| Subject: Re: What are you listening / viewing?? Mon Dec 01, 2008 4:43 pm | |
| Moi mo p ecoute Lizine ki fer peur - resurrection, apres sa dans difé - place trankil Fear Factory- Resurrection In Flames- Quiet Place | |
|
| |
pravesh
| |
| |
Godkiller Admin
| Subject: Re: What are you listening / viewing?? Thu Dec 11, 2008 4:36 pm | |
| Ecouter en ce moment Sepultura - A-Lex Sworn Enemy - The Beginning of the End Le second est excellent mais pour le Sepultura cela demande un peu de temps avec de donner mon avis. Sinon regarder ce matin...30 days of night....hmmm des vampires qui marmottent Rigolo | |
|
| |
Bostaph
Posts : 7 Join date : 2008-11-25 Age : 41 Location : Cluj Napoca , Romania
| Subject: Re: What are you listening / viewing?? Tue Dec 16, 2008 9:44 pm | |
| Sepultura - A-Lex (comme l'a dit Mr Kurvin T,avec le temps on commence a l'apprecier) Sinon j'ai vu Surfer Dude (4/10) une comedie trop en plass wadirer.fini plin vite r li et Mirrors (un de mes films preferes cette annee) | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: What are you listening / viewing?? | |
| |
|
| |
| What are you listening / viewing?? | |
|